ULUSLARASI
GÖRÜŞMELERİNİZ İÇİN, EN KOLAY YOL!
Aloya Kullanmanın Avantajlarını ve
Kolaylıklarını Öğrenİn
Sınırlarası Konuşmanın En Hesaplı Yolu
ALOYA GÖRÜŞMELERİ NASIL GERÇEKLEŞİR?
1
|
UYGULAMALAR (AKILLI TELEFONA YERLEŞTİRİLİR VEYA ISDN-DONANIMIMIZ
VARSA DAHİLİDİR)
Uygulamalar, gelen aramalar ve nereyi aramak istediğiniz konusunda ses düğmesini
bilgilendirerek aramayı dünya çapındaki yerel erişim-numaralarımızdan birine tekrar
yönlendirir.
|
2
|
KULLANILABİLİRLİĞİ YÜKSEK CLASS 4 SES DÜĞMESİ
Class 4 ses düğmesi, aramayı alır ve çağrıyı son noktaya yönlendirir.
|
Telefon sistemimizin (’’PBX’’) ve ISDN telefon hattı arasına bağlanan, tamamı uzaktan
kumandalı olan en düşük maliyetli yönlendiriciyi sunuyoruz. En düşük maliyet yönlendiricisi
tüm aramaları analiz eder ve aloya ses ağı yardımıyla geçerli arama için en uygun
yöne karar verir. Bunu ya mevcut telefon sağlayıcınız (örn: yerel bir arama ise
sabit fiyat) ya da uzun mesafe görüşmelerine yönelik aloya ses ağı üzerinden gerçekleştirir.
TEKNİK GEREKSİNİMLER NELERDİR?
|
?
|
Bilmemiz gereken tek şey ne tür bir ISDN telefon bağlantısına sahip olduğunuzdur.
Bunu takiben, eşleşen bir yönlendirici yerleştirilecek. Ayrıca internet erişimine
de ihtiyacımız var. Yüksek kaliteli bir internet erişimi ile (örneğin, MPLS-hatları)
yönlendirilen aramaları bu hat üzerinden yönetebiliriz. Normal internet hatları
ile erişime sadece yönlendiriciye bakım yapmak ve en iyi yönlendirme çizelgesini
kontrol etmek için ihtiyacımız var.
|
İNTERNET ERİŞİMİ KESİLİRSE, NE OLUR?
|
?
|
Her şey çalışmaya devam eder. İnternet sadece yönlendiriciye bakım yapmak için kullanıldığından
herhangi bir sorun yaşanmayacaktır. İnternet erişiminin kesilmesi halinde, yönlendirici
kendi varsayılan yönlendirme çizelgelerini takip edecektir.
|
BENİM İÇİN DEĞİŞEN ŞEY NE?
|
?
|
Uzak mesafe görüşmeleriniz Aloya tarafından ücretlendirilecektir (mevcut telefon
sağlayıcınız tarafından değil). Ve aylık faturalarınız daha düşük olacak. Hepsi
bu. Bunun dışında, siz ve çalışanlarınız için yönetim, kalite, özellikler ya da
başka bir şeyde bir değişiklik yok.
|
SİSTEM GÜVENLİ Mİ?
EVET :
• Aloya-platformuna yapılan aramalar normal ağ
yöneticisi üzerinden tekrar yönlendirilir, örneğin, Vodafone. Başka bir numarayı
aramak için cep telefonunuzdan gerçekleştirdiğiniz bir arama ile bizim erişim numaramız
üzerinden yine kendi cep telefonunuzdan gerçekleştirdiğiniz bir arama arasında bir
fark yoktur.
• Aloya-platformu üzerinden gerçekleştirilen aramalar
BT, Telefonica, AT&T gibi taşıyıcılar üzerinden tekrar yönlendirilir. Hedef ülkeyi
Aloya platformu üzerinden aramak ile başka bir ağ yöneticisi üzerinden aramak arasında
fark yoktur.
• Aloya platformu ile uzak mesafe taşıyıcıları
arasındaki ara bağlantılar en son teknolojiden yararlanılarak kurulmuştur. (ara
bağlantılar, bazen taşıyıcı-dahili protokol SS7/C7 üzerinden ‘’eski-usül’’ olarak
yapılır, bazen de IPsec ve MPLS ile gelecek nesil ara bağlantılar (NGN) olarak yapılır.)
• Aloya platformu, sadece güvenilir kullanıcılardan
gelen aramaları kabul eden 7 ses güvenlik duvarı ile korunur.
• Aloya
platformu ve CLASS 4 düğmesi, yıllık olarak
Alman Birleşik Ağ Ajansı
(düzenleyici otorite) tarafından kontrol edilen ‘109
Telekommunikastionsgesetz’
(Alman Telekominasyon Kanunu)
güvenlik şartları uyarınca yürütülür.
|
|
MÜŞTERİNİN BULUNDUĞU YER İLE İLGİLİ BİLMEMİZ GEREKEN TEKNİK BİLGİLER
• Ne tür bir PBX sistemi kullanıyorsunuz (satıcı
firma, örneğin; Siemens)?
• Ne tür ISDN hatlarınız var?
• Hat sayısı nedir?
> Hat türü (temel erişim oranı ya da başlıca erişim
oranı)
> Kullanılan ISDN-protokolü (örneğin; DSS-1)
> ‘’point2point’’ mi yoksa ‘’point2multipoint’’
olarak mı yapılandırıldı?
• Yerel acil arama numaraları nelerdir (örneğin;
‘’155’’, ‘’911’’)?
• Hangi alış noktasına (ya da kod numarasına) sabit
tarifeniz var (örneğin; ‘’tüm yerel aramalar’’)?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder